STEAM PROIEKTUA

Barrutialdeko 4.DBHko ikasleek, Xiomara Gezuraga irakaslearen eskutik, lehen saria lortu dute Euskadi mailan aurkeztutako STEAM proiektuarekin. Saria jasotzera  uztailean joan dira Irunara eta orain Espaina mailan aurkeztuko dute egindako lana.

CHROMEBOOK EROSKETA

1.DBHko eta 1.Batxilergoko  ikasleek CHROMEBOOKa erosteko clikatu HEMEN

2019-2020 IKATURTEKO LIBURUEN ZERRENDA

LANERAKO FORMAKUNTZA IKASTAROAK

Langile eta langabetueei zuzendutako lan ikastaroak

berrienak

EKINTZAILEAREN EGUNA

Maiatzaren 11an, Urratsbat programaren barruan, Ekintzailearen eguna antolatu zen Lanbide Heziketan. Lau ikasle-ohi gonbidatu ziren mahai inguru baten bitartez beraiek sortutako enpresei buruzko experientzia partekatzeko lehenengo mailako ikasleekin.

Tailerrean, besterik beste, beren negozioa martxan jarri duten bi ekintzaileen zuzeneko lekukotza hurbildu zieten parte hartu zuten ikasleei.

LANBIDE HEZIKETAKO IKASLEAK LAN MUNDURA HURBILKETA

Randstad bulegoko zuzendaria, Leire Basterretxea, hurbildu zitzaigun ikastetxera. Lanbide Heziketako lehenengo mailako ikasleei lana bilatzeko orduan, gaur egun erabiltzen diren baliabideak eta teknikak azaltzen etorri zen.

Barrutialde ikastetxeko Lanbide Heziketako 2. mailako ikasleak Ekintzailetasunari buruzko tailer (Enpresari programa) batean parte hartu zuten, DEMAren  eskutik.

DEMA Bizkaiko Foru Aldundiaren agentzia da, eta gazteen artean kultura ekintzailea sustatzeko programak bultzatzen ditu. Bere programen artean “Enpresari” programaren helburua  Bizkaiko prestakuntza zikloetako irakasleen eta ikasleen artean ekintzailetza eta enpresen sorkuntza sustatzea da.

Euskal Herriko Unibertsitatea

Institutuak kalitateko K domina jaso du.