Zientzia batxilergoa

Deskribapena

Batxilergoak, DBHren ondoren hasten denak, bi ikasturteko iraupena du. Batxilergoaren helburuak hauek dira: ikasleei prestakuntza ematea, adimenez eta gizabidez heltzen laguntzea, eta ezagutzak eta trebetasunak ematea, horien bitartez, garapen pertsonal eta sozialean aurrera egiteko eta bizitza aktiboan eta goi-mailako hezkuntzan sartzeko modua izan dezaten.

Batxilergoaren Zientzia modalitateko oinarrizko gaitasunak, goi-mailako ikasketaprofesionaletara eta unibertsitate-mailako Zientziak, Osasun Zientziak eta Ingeniaritza eta Arkitektura adarretara bideratuta daude.
Ikasleak gehienez lau urte ditu Batxilergoko bi mailak gainditzeko.

Ikasgaiak

Ikasleak irakasgai komunak, modalitatekoak , eta hautazkoak ikasi behar ditu.

KURTSOAREN IRAUPENA:
 Egunak:160.

ZIGeko CURRICULUM EGITURA :

Lehenengo zikloa

Bigarren zikloa

1.   KOMUNIKAZIO ETA ADIERAZPENA:

1.   OINARRIZKO PRESTAKUNTZA:

• Ahozko adierazpena
  • Ahozko ulermena
  • Irakurketa funtzionala
  • Idazketa funtzionala
  • Sailkapenak
  • Eguneroko bizimoduari lotutako kalkulu eta neurketa ariketak
  • Elikadura eta nutrizioa
  • Gorputza eta osasuna
  • Afektu eta sexu hezkuntza
  • Kontsumo hezkuntza
  • Aisialdirako hezkuntza

2.   AUTONOMIA PERTSONALA

2. LAN-ORIENTABIDEA ETA TUTOREAREN ORIENTABIDEA:

• Nork bere burua zaintzea
  • Etxeko bizimoduari lotutako trebetasunak
  • Nork bere burua zuzentzea
  • Osasuna eta segurtasuna
  • Langileen eskubideak eta betebeharrak
  • Lan-munduko kontzeptu eta trebetasunak
  • Gatazken ebazpena

3.      TREBETASUN SOZIALAK:

• Trebetasun sozialak
  • Komunitatearen erabilera
  • Aisi aldea

4.      LAN - ORIENTABIDEA:

• Lan-munduan sartu aurretik garatu beharreko trebetasunak
  • Laneko ohiturak
  • Laneko segurtasun neurriak eta ohiturak

ZIG-AAT

DESKRIBAPENA:

Zeregin Ikaskuntzako Gela, adimen atzerapenari lotuta,16 urtetik 20 urtera arteko ikasleek osatzen dute .
 Ziklo bitan banatzen da bakoitzak kurtso bi dituelarik : oinarrizko ikaskuntzak eta berariazko ikaskuntzak .

ZIGen XEDE NAGUSIAK :

•  Adimen-atzerapenari lotuta hezkuntza behar bereziak dituzten ikasleak lan-munduan eta bizitza aktiboan sartzeko prestakuntza sustatzea .
  • Eskolaratze-alditik heldutasunera eta lan -mundura iristeko iraganbide izatea .

ZIGen HELBURUAK :

•  Gizarteratzeko gaitasuna , komunitatean bizitzeko erraztasuna eta eguneroko arazoei irtenbidea emateko trebetasuna sustatzeko ezagutzak , abileziak eta jarrerak garatzea .
  •  Lan-munduan sartzeko beharrezkoak diren gaitasunak eta helduen bizitza aktibora igarotzeko estrategiekin lotutako ezagutzak , trebetasunak eta jarrerak garatzea .
  •  Norberarekin jokabidea kontrolatu,ingurukoak eta egoera bakoitzaren arau eta balioak kontuan hartuta .
  •  Eguneroko bizimoduko egoeretan sortzen diren arazoei irtenbidea emateko estrategiak garatzea .
  •  Bakoitzaren gaitasunak eta beharrizanak kontuan hartuta,ikasleak beren lanbidean jarduteko prestatzea .

ZIGeko CURRICULUM EGITURA :

Barrutialde Institutuan Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza, Batxilergoa eta erdi eta goi mailako Heziketa zikloak ematen dira.

Barrutialden 3 familia profesionaleko Heziketa Zikloak erdi eta goi mailakoak A eta D ereduetan ematen dira. Familia profesional hauek ematen dira: Zurgintza, Elektrizitatea eta Fabrikazio Mekanikoa.