euskaraz

STEAM PROIEKTUA

Barrutialdeko 4.DBHko ikasleek, Xiomara Gezuraga irakaslearen eskutik, lehen saria lortu dute Euskadi mailan aurkeztutako STEAM proiektuarekin. Saria jasotzera  uztailean joan dira Irunara eta orain Espaina mailan aurkeztuko dute egindako lana.

CHROMEBOOK EROSKETA

1.DBHko eta 1.Batxilergoko  ikasleek CHROMEBOOKa erosteko clikatu HEMEN

Enpresaren mundua ikasgeletara hurbiltzea eta gaitasun ekintzaileen garapena sustatzea (sormena, berrikuntza, talde-lana, erabakiak hartzea, ekimena, lidergoa, konpromisoa, irmotasuna, negoziazioa, eta abar). Gainera, beste kultura eta gizarte-errealitate batzuetara hurbildu nahi da ikaslea eta ikastetxeen arteko elkarlana sustatu nahi da. Ikasenpresa programa ikasgeletan eskola-enpresak sortzearen inguruan garatzen den hezkuntza-programa bat da. Proiektu horren helburuen artean dago.