HAUSPOA

Proiektuak lortu nahi duen helburu nagusia hau da:

Ikastetxearen Hezkuntza proiektuan adierazitako helburuak lortzea, antolamendu egokiagoak eskainiz, eskola esparrua eskola komunitate osoari zabalduz, denon artean eta denon partaidetzatik, kalitatezko hezkuntza eskaintzeko. Bereziki, ikasleek eskola arrakasta lor dezaten, bikaintasunerantz..

HEZKIDETZA

Irakasten diren materiekin erlazionaturiko curriculum ofiziala eta ezkutuko curriculumak neska-mutikoen genero-sozializazioan funtsezko eragina dutela dakigulako, eta, kontzienteak garelako pertsona guztiak balio sexistak dituen gizarte batean hezi garelako, pentsatzen dugu beharrezkoa dela hori antzematea, konturarazteko gure generoari buruzko uste inplizituek zer-nolako eragina duten ikasleen portaeran.

Hori guztiagatik, orain arte hezkidetza eremuan ikastetxean egindako lana mantentzeko eta hobetzeko, ikasgai eta irakasleen artean gehiago zabaltzeko eta koordinatzeko asmoarekin osotu dugu proiektu hau.

Gaiari buruz gehiago nahi baduzue jakin,  hona jo dezakezue:

Gestión de residuos peligrosos

Proyecto para la identificación, tratado y recogida de residuos peligrosos que generamos (laboratorio, talleres, pinturas,...).

Calidad en la Enseñanza

Sistema de Calidad donde controlamos los procesos de enseñanza-aprendizaje. Lo identificamos con este sello:

Plan de Convivencia

Plan para que todos/as los padres/madres, alunmos/as y trabajadores/as  del instituto, puedan hacer frente a los posibles conflictos que pudieran surgir.

Prevención de riesgos laborales

Entre otras actividades, se realiza un plan de evacuación y simulacro de emergencia, y un curso para los alumn@s de los ciclos de FP sobre utilización de extintores.

Plurilingüismo

Barrutialde oferta las asignaturas de 1º de Bachiller “Ciencias para el Mundo Contemporaneo” y “Algebra y Cálculo”, y en 2º de Bachiller; “Informática” en inglés, con apoyo de un asistente de conversación.

En el grupo de DBH1 se ha puesto en martxa el proyecto de Marco Trilingüe. Este proyecto tendrá una duración de 3 cursos y se ampliará en el futuro.

BARRUTIALDE INSTITUTUA IRAUNKORTASUNERANTZ

Eskola honetan urte batzuk daramatzagu lanean Garapen Iraunkorra lortzeko ahaleginetan EA21 proiektuaren barne.

Proiektu honek konpromisu bikoitza eskatzen du:
♦      Ingurumen hezkuntza bultzatzea
♦      Gure eskolako ingurumen inpaktoa gutxitzea.

Horretarako BARRUTIALDE Institutuan Ingurumena kudeatzeko zenbait jarduera egiten ditugu, gure baliabideen kontsumoa kontrolatzeko ( papera, ura, argia, berokuntza...) eta gure hondakinek sortzen duten eragina kontrolatzeko ( gaikako bilketa eta bakoitzari bere tratamendua ematea).

HIZKUNTZA NORMALKUNTZA PROIEKTUA

Ikasturte honetarako ekintzak:

Gurasoei Ikastaro desberdinen berri eta ikastaro hauek egiteko laguntzen berri eman.
Euskararen transmisioan eurek duten garrantzia gurasoei jakinarazi.
Klaustro, eskola kontseilu, ebaluazio saio, edota egin ahal diren beste bilerak euskaraz gauzatu
Hizkuntza proiektua egokitzean Hizkuntza Normalkuntzako erabakiak kontuan hartu
Erakundeetatik Erdara hutsean jasotzen ditugun komunikazioen aurrean prot aiesta gutuna helarazi euskaraz ere jasotzeko dugun eskubidea adieraziz
Hornitzaileei dokumentazioa euskaraz jasotzeko eskubidea adierazi.
Ikasgai guztietan sistematikoki ahozko ekintza gehiago egin.
Egunkari, aldizkari desberdinak eta liburu desberdinak, (Berria, Gaztezulo, Argia, Bagabiz, Kipulon, ... ) ikasleen esku jarri.
Udal Liburutegiaren eskaintza irakasle zein ikasleei zabaldu.
Etorkinak euskara ikastaroetara bideratu.
NOLEGAko ekintza desberdinetan parte hartu: Ahoskotasuna lantzeko bertsolaritza, Barriola deklamazio lehiaketa, zinea eta antzerkia euskaraz,...
Kipulon aldizkaria osatu.
Euskararen museora joan.