CURSOS DE FORMACION PARA EL EMPLEO

Cursos dirigidos a trabajadores empleados y no empleados.

El Centro ha obtenido la K de calidad

COMPRA DE CHROMEBOOK

Los alumnos de 1º de DBH y los de 1º de Bachiller para la compra del CHROMEBOOK clicar AQUÍ

PROYECTO STEAM

Los alumnos de 4º de la ESO de Barrutialde han logrado el primer premio a nivel de EUSKADI con el proyecto STEAM de la mano de la profesora Xiomara Gezuraga. El mes de julio han ido a Iruna a recoger el premio y ahora van a competir con los mejores proyectos a nivel nacional.

berrienak

EKINTZAILEAREN EGUNA

Maiatzaren 11an, Urratsbat programaren barruan, Ekintzailearen eguna antolatu zen Lanbide Heziketan. Lau ikasle-ohi gonbidatu ziren mahai inguru baten bitartez beraiek sortutako enpresei buruzko experientzia partekatzeko lehenengo mailako ikasleekin.

Tailerrean, besterik beste, beren negozioa martxan jarri duten bi ekintzaileen zuzeneko lekukotza hurbildu zieten parte hartu zuten ikasleei.

LANBIDE HEZIKETAKO IKASLEAK LAN MUNDURA HURBILKETA

Randstad bulegoko zuzendaria, Leire Basterretxea, hurbildu zitzaigun ikastetxera. Lanbide Heziketako lehenengo mailako ikasleei lana bilatzeko orduan, gaur egun erabiltzen diren baliabideak eta teknikak azaltzen etorri zen.

Barrutialde ikastetxeko Lanbide Heziketako 2. mailako ikasleak Ekintzailetasunari buruzko tailer (Enpresari programa) batean parte hartu zuten, DEMAren  eskutik.

DEMA Bizkaiko Foru Aldundiaren agentzia da, eta gazteen artean kultura ekintzailea sustatzeko programak bultzatzen ditu. Bere programen artean “Enpresari” programaren helburua  Bizkaiko prestakuntza zikloetako irakasleen eta ikasleen artean ekintzailetza eta enpresen sorkuntza sustatzea da.

2019-2020 IKATURTEKO LIBURUEN ZERRENDA

Euskal Herriko Unibertsitatea