gr4rg24r5gt

PROYECTO STEAM

Los alumnos de 4º de la ESO de Barrutialde han logrado el primer premio a nivel de EUSKADI con el proyecto STEAM de la mano de la profesora Xiomara Gezuraga. El mes de julio han ido a Iruna a recoger el premio y ahora van a competir con los mejores proyectos a nivel nacional.

COMPRA DE CHROMEBOOK

Los alumnos de 1º de DBH y los de 1º de Bachiller para la compra del CHROMEBOOK clicar AQUÍ

Enpresaren mundua ikasgeletara hurbiltzea eta gaitasun ekintzaileen garapena sustatzea (sormena, berrikuntza, talde-lana, erabakiak hartzea, ekimena, lidergoa, konpromisoa, irmotasuna, negoziazioa, eta abar). Gainera, beste kultura eta gizarte-errealitate batzuetara hurbildu nahi da ikaslea eta ikastetxeen arteko elkarlana sustatu nahi da. Ikasenpresa programa ikasgeletan eskola-enpresak sortzearen inguruan garatzen den hezkuntza-programa bat da. Proiektu horren helburuen artean dago.